Tegenwoordig kan iedereen die een beetje handig is een website maken. Maar als je een website wilt waarmee je je klanten aan je bindt en je ook nog nieuwe klanten kunt vinden dan komt er heel wat meer bij kijken.

Je moet je afvragen: Wat wil ik bereiken met mijn website? Het is te allen tijde een visitekaartje voor je bedrijf. Daarom is het belangrijk dat de identiteit van je bedrijf in je website tot uitdrukking komt. Als je website slecht gestructureerd is en rommelig kunnen je bezoekers denken dat je bedrijf ook wel zo’n zooitje is terwijl dat in het echt natuurlijk niet zo hoeft te zijn. Het kan best dat je bedrijf tot in de puntjes is georganiseerd. Zorg dan in ieder geval ervoor dat je website dit ook uitstraalt.

Met de nieuwste design and technology worden bijdetijdse websites gemaakt. Je wilt toch dat je website er zowel modern uitziet als voldoet aan de technische eisen van deze tijd. Zo moet je in ieder geval willen dat jouw website er op een mobiele telefoon net zo mooi uitziet als op een laptop en even goed functioneert.

Een professioneel bedrijf zal voor website ontwikkeling eerst een interactie ontwerp maken. Hiervoor moet eerst de doelgroep onderzocht worden. Zo is het noodzakelijk om te weten wat de gemiddelde leeftijd is van de doelgroep, of het voornamelijk mannen of vrouwen zijn, hoe handig ze zijn met computer en internet en welke browser ze gebruiken. En dit is nog maar het begin van de doelgroep analyse. Wat nog meer onderzocht dient te worden is vooral wat voor informatie zij willen verkrijgen op jouw website. Met al deze informatie in het achterhoofd wordt een interactie ontwerp gemaakt zodat de doelgroep nooit meer dan 2 muisklikken hoeft af te leggen om bij de door hem gewenste informatie te komen.

Voor meer info : http://www.edit4u.nl