Het is voor ondernemers niet makkelijk om altijd bereikbaar te zijn want het is lastig om steeds de telefoon op te nemen. Er zijn namelijk veel werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden om het bedrijf lopende te houden. Ook zijn er onderhandelingsgesprekken dat van belang is voor een grote deal en dan is het niet mogelijk of handig om ter gelijke tijd een telefoongesprek te voeren. Door de klanten wordt veel waarde aan gehecht wat voor aandacht aan hen besteedt en als bedrijf en als ondernemer moet je er alles voor doen om hen tevreden te houden zodat zij niet naar de concurrentie gaan die hetzelfde aanbieden. Het terug winnen van de klanten die zijn weg gelopen is bijna onmogelijk en hier gaan jaren overheen. De klanten verdienen het beste want zij zijn verantwoordelijk voor de omzet, zij zijn de mensen die de producten of diensten kopen. Om als bedrijf op ieder moment bereikbaar te zijn kunnen de grotere bedrijven een telefoniste of receptioniste aannemen. Degene is verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, aannemen van inkomende oproepen en afspraken maken. De dagelijkse zorgen van een ondernemer zijn in een keer weg genomen. Helaas valt dit alleen binnen het budget bij grote bedrijven, voor de andere ondernemers is dit onbetaalbaar.

Voor de bedrijven die weinig budget hebben zijn er bedrijven opgezet als een inbound callcenter. Het werkt als een antwoordservice want zij nemen alle inkomende oproepen tot hun rekening. De bestaande en potentiele klanten kunnen het bedrijf altijd bereiken wanneer zij dat willen en dat op een professionele manier wordt beantwoordt. Het zijn gespecialiseerde bedrijven die een persoonlijke telefoniste aan een bedrijf koppelen, zij moet van informatieve voorzien worden om de mensen te woord te kunnen staan. De kosten hiervan hangen af van het aantal doorgeschakelde oproepen. Het is een goedkope en betaalbare manier om altijd bereikbaar te zijn.

Voor meer info : https://www.bizziphone.com