Esprit is een heerlijke winkel voor schoenen en accessoires. Dit kledinglabel heeft 900 fysieke winkels in ruim 40 landen. Daarnaast zijn er 6000 extra verkooppunten. En wat tegenwoordig voor vrijwel alle labels geldt, gaat ook voor esprit op: de meeste bestellingen gebeuren online. Als jij ook wel eens gebruik maakt van www.esprit.nl, kan het voorkomen dat je het telefoonnummer van de klantenservice nodig hebt. Klantenservicetelefoon helpt je daar graag aan. Je kunt ons rechtstreeks bereiken op 0906-1850  en vervolgens zullen wij je doorverbinden met een Esprit-medewerker die je verder helpt. Om je voor te bereiden op dat gesprek melden we het volgende. De welkomstboodschap luidt: “Hallo en welkom bij Esprit”. Je krijgt dan de volgende twee opties te horen. “Druk op 1 als u vragen heeft over onze online shop”. En “Bij vragen over esprit Friends toets 2”. Esprit bestaat trouwens al sinds 1968. Het merk EDC valt ook onder deze firma. Veel succes bij klantenservice Esprit!

Snel een medewerker aan de lijn

Otto bellen kan zowel op weekdagen als zaterdag. Doordeweeks is de klantenservice tussen 08.00 en 21.00 uur te bereiken. Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Net als Esprit maakt Otto gebruik van een keuzemenu. Keuze 1 luidt “Wilt u bestellen of retourneren?” Keuze 2 is “Voor uw overige vragen”. Otto is een belangrijke speler. De Otto Group geldt als ’s werelds op een na grootste als het om homeshopping gaat. In Nederland kunnen we al sinds 1979 bij Otto bestellen. Aanvankelijk via de catalogus die huis-aan-huis werd verspreid. Anno nu natuurlijk online. Klantenservicetelefoon helpt jou aan de meest uiteenlopende telefoonnummers. Van providers tot banken. Van incassobureaus tot loterijen. En alles daar tussenin. Van deze organisaties verstrekken we vaak de telefoonnummers: Oxxio Energie, Budget Energie, het Algemeen Dagblad, Trouw, Bart Smit en Coolblue.

Voor meer info : https://www.klantenservicetelefoon.nl/